neiye

nutizie

Statu di Sviluppu Domesticu di Residui di Batterie Antibiotiche

I rifiuti solidi produtti durante a produzzione di antibiotici sò residui batterici, è i so cumpunenti principali sò u miceliu di i batteri chì producenu antibiotici, mezu di cultura inutilizatu, metaboliti produtti durante u prucessu di fermentazione, prudutti di degradazione di u mezu di cultura, è una piccula quantità di antibiotici, ecc. In i residui di batteri di rifiuti di fermentazione antibiotica, à causa di u mezu di cultura residuale è di una piccula quantità di antibiotici è di i so prudutti di degradazione, sò potenzialmente dannosi per l'ambiente ecologicu. Hè statu cunsideratu da a cumunità internaziunale cum'è unu di i principali periculi publichi in a pruduzzione di antibiotici. Questu hè ancu u mondu I motivi di a discontinuazione di materie prime antibiotiche in alcuni paesi sviluppati. A causa di l'altu cuntenutu di materia urganica in i residui di batteri, pò causà una fermentazione secondaria, scurisce u culore, pruduce un odore pessimu, è influenzà seriamente l'ambiente. Dunque, per un bellu pezzu, a ghjente cerca attivamente un metudu di cuntrollu di l'inquinamentu ecunomicu, efficiente è di grande capacità.

u mo paese hè u più grande produttore è esportatore mundiale di API. In 2015, a produzzione di API antibiotiche hà righjuntu più di 140.000 tunnellate, è più di 1 milione di tunnellate di residui di batteri medichi da trattà ogni annu. Cumu manighjà currettamente è utilizà cumpletamente i residui biomedichi hà un vastu spaziu di mercatu. U pruduttu dopu u trattamentu di prutezzione di l'ambiente di i residui batterici pò esse adupratu cum'è condizionatore di u terrenu per a produzzione di materia prima, chì pò migliurà più di 5 milioni di mu di terrenu agriculu sterile salinu-alkali, migliurà a struttura di u terrenu è aumentà a nutrizione di e culture . A tecnulugia integrata per u trattamentu innocu di a biomedicina pò maximizà l'utilizazione cumpleta di e risorse di residui biomedichi, chì hà vantaghji ecunomichi realistici è benefici sociali è ambientali à longu andà.

Caratteristiche di a scoria antibiotica

U cuntenutu di umidità di i residui di batteri antibiotici hè 79% ~ 92%, u cuntenutu di proteine ​​grezze in a basa secca di residui di batteri antibiotici hè 30% ~ 40%, u cuntenutu di grassu grezzu hè 10% ~ 20%, è ci sò qualchì intermediu metabolicu prudutti. Solventi organichi, calciu, magnesiu, oligoelementi è una piccula quantità di antibiotici residuali.

Diversi antibiotici anu diverse tippi è prucessi, è a cumpusizione di u residu battericu hè ancu diversa. Ancu i stessi antibiotici, per via di i sfarenti prucessi, anu una varietà di ingredienti.

Tendenze di l'industria di trasformazione tecnica naziunale è straniera

Dapoi l'anni cinquanta, i residui d'antibiotici sò stati aduprati cum'è additivi alimentarii per fabricà manghjusculi à alta proteina. u mo paese s'hè ancu impegnatu in ricerca in questu duminiu dapoi u 1980. Studii anu trovu chì l'aghjunghje un miceliu antibioticu per alimentà hà dui effetti pusitivi. Da una parte, pò prumove a crescita di u pollame è aumentà a produttività, è perchè i so componenti residuali di droghe ponu prevene certe malatie, aghjunghjendu una quantità adatta pò aiutà à Riduce u costu di l'usu di l'alimentu è u tassu di mortalità di u pollame. Ma d'altra parte, una piccula quantità d'antibiotici chì restanu in i residui di miceliu è i prudutti di degradazione di i batteri antibiotici saranu arricchiti in animali, è l'umani saranu arricchiti in l'omu dopu avè manghjatu, affinchì u corpu umanu sviluppi resistenza à i farmaci. Durante l'iniziu di a malattia, una grande quantità di A dosa pò alleviare a situazione è mette seriamente in periculu a salute umana. In listessu tempu, a maiò parte di i residui miceliali sò asciutti da u sole, chì inquinà seriamente l'ambiente circundante. In u 2002, u Ministeriu di l'Agricultura, u Ministeru di a Salute, è l'Amministrazione Statale di e Droghe anu publicatu un annunziu "Catalogu di Droghe Proibite da Usà in Nutrimentu è Acqua Potabile per l'Animali", cumprese antibiotici. Sicondu i requisiti di a "Politica Tecnulugia di Prevenzione è di Cuntrollu di l'Inquinamentu Farmaceuticu" emessa da u Ministeru di a Prutezzione di l'Ambiente in marzu 2012, una grande quantità di rifiuti miceliali serà classificata cum'è rifiutu periculosu è deve esse incenerita o messa in terra sicura. Ci hè un certu gradu di difficultà in i costi tecnichi è ecunomichi di una impresa. In e cundizioni esistenti, u costu di trasfurmazione pò superà u costu di produzione.

L'industria farmaceutica in u mo paese si sviluppa rapidamente. Millioni di tunnellate di rifiuti batterichi antibiotici sò produtti ogni annu, ma ùn esiste un metudu di trattamentu sicuru è efficace. Dunque, hè urgente truvà un metudu di trattamentu efficiente, rispettosu di l'ambiente è di grande volume.


Tempu di posta: Aug-04-2021