neiye

nutizie

Quandu u dihydrotanshinone I uccide Helicobacter pylori, ùn pò micca solu distrughje u biofilm, ma ancu tumbà i batteri attaccati à u biofilm, chì ghjoca un rolu in "sradicà" Helicobacter pylori.

Bi Hongkai, Prufessore, Scola di Medicina di Base, Università Medica di Nanjing

L'ultimi dati glubali nantu à u cancheru mostranu chì trà i 4,57 milioni di novi casi di cancheru in Cina ogni annu, 480 000 novi casi di cancheru gastricu, chì riprisentanu 10,8%, sò trà i trè primi. In Cina cù una alta incidenza di cancheru gastricu, u tassu di infezioni di Helicobacter pylori hè altu cum'è 50%, è u prublema di resistenza à l'antibiotici diventa di più in più seriu, cunsultendu in una calata cuntinua di u tassu d'eradicazione.
Recentemente, a squadra di u Prufessore Bi Hongkai, Scola di Medicina di Base, Università di Nanjing, hà riesaminatu cun successu un novu candidatu à a droga per Helicobacter pylori-Dihydrotanshinone I. Resistente à a droga. - Helicobacter pylori biofilm, sicurezza è resistenza à a resistenza, ecc., È si prevede di entre in ricerca preclinica cum'è candidatu anti-droga Helicobacter pylori. I risultati sò stati publicati in ligna in a rivista antimicrobica auturizativa internaziunale "Antimicrobial Agents and Chemotherapy".

U primu percentuale di fallimentu di trattamentu di e terapie tradiziunali hè di circa 10%

Sutta u microscopiu, a lunghezza hè solu 2,5 micrometri à 4 micrometri, è a larghezza hè solu 0,5 micrometri à 1 micrometri. Helicobacter pylori, una batteria curvata in spirale chì "diffonde i denti è balla artigli", ùn pò micca solu causà gastrite acuta è cronica, ulcere gastriche è duodenali è linfatiche. E malatie cum'è u limfoma gastricu proliferativu sò ancu in leia cù u cancheru gastricu, u fegatu è u diabete.

A terapia tripla è quadrupla chì cuntene dui antibiotici sò comunemente aduprate in u mo paese per trattà Helicobacter pylori, ma i metudi di trattamentu tradiziunali ùn ponu micca eliminà Helicobacter pylori.

«U tassu di fiaschi di u primu trattamentu di a terapia tradiziunale hè di circa 10%. Alcuni pazienti anu diarrea o disordini di a flora gastrointestinale. Altri sò allergii à a penicillina, è ci sò menu antibiotici da sceglie. In listessu tempu, l'usu à longu andà di l'antibiotici causerà batteri U sviluppu di a resistenza à a droga aggrava l'efficacità di l'antibiotici, è l'effettu di l'eradicazione ùn si pò uttene affattu ". Bi Hongkai hà dettu: «I batteri sò resistenti à certi antibiotici, è seranu ancu resistenti à altri antibiotici, è a resistenza pò ancu varià di manere sfarente. I batteri si sparghjenu trà di elli per mezu di geni resistenti à a droga, ciò chì complica a resistenza di i batteri à a droga ".

Quandu Helicobacter pylori resiste à l'invasione nemica, formerà astutamente una "copertura protettiva" per u biofilm, è u biofilm avrà una resistenza à l'antibiotici, resultendu in una resistenza aumentata à Helicobacter pylori, affettendu l'effettu terapeuticu è riducendu u Tariffe di guarigione.

L'esperimentu di cellula di Salvia miltiorrhiza extract pò inibisce ceppi resistenti à molte droghe

In u 1994, l'Organizazione Mundiale di a Salute hà classificatu l'Helicobacter pylori cum'è carcinogenu di Classe I perchè ghjoca un rollu primu in l'occurrence è u sviluppu di u cancheru gastricu. Cumu eradicate questu assassinu di salute? In 2017, a squadra di Bi Hongkai hà fattu un avanzamentu per mezu di esperimenti preliminari-Danshen.

Danshen hè unu di i medicinali tradiziunali cinesi più aduprati per prumove a circulazione sanguigna è rimuovere a stasi di sangue. I so estratti liposolubili sò cumposti di tanshinone, cumprendu più di 30 monomeri cum'è tanshinone I, dihydrotanshinone, tanshinone IIA è cryptotanshinone. I cumposti di Tanshinone anu una varietà di effetti farmacologichi, cum'è anti-cancru, batteri anti-pusitivi, anti-infiammatori, attività simile à l'estrogeni è prutezzione cardiovascolare, ecc., Ma l'effettu anti-Helicobacter pylori ùn hè micca statu ripurtatu.

"In precedenza, avemu esaminatu più di 1000 monomeri di medicina cinese à u livellu cellulare, è infine determinatu chì u monomer di dihydrotanshinone I in Danshen hà avutu u megliu effettu per uccidere Helicobacter pylori. Quandu facemu esperimenti cellulari, avemu trovu chì quandu a concentrazione di diidrotanshinone I hè stata utilizata Quandu hè 0,125 μg / ml-0,5 μg / ml, pò inibisce a crescita di più ceppi Helicobacter pylori, cumprese ceppi sensibili à l'antibiotici è resistenti à molte droghe . " Bi Hongkai hà dettu chì a dihydrotanshinone I hè ancu assai efficace contr'à Helicobacter pylori in biofilms. Bonu effettu di uccisione, è Helicobacter pylori ùn hà micca sviluppatu resistenza à a diidrotanshinone I durante u passaghju continuu.

A più grande sorpresa hè chì "Quandu u dihydrotanshinone I uccide Helicobacter pylori, pò micca solu distrughje u biofilm, ma ancu tumbà i batteri attaccati à u biofilm, chì ghjoca un rolu in u" rooting "di Helicobacter pylori. «Bi Hongkai hà presentatu.

U Dihydrotanshinone I pò curà Helicobacter pylori?

Per fà i risultati sperimentali più precisi, a squadra di Bi Hongkai hà ancu realizatu esperimenti di screening in topi per determinà ulteriormente l'effettu uccidente di diidrotanshinone I nantu à Helicobacter pylori.

Bi Hongkai hà introduttu chì in l'esperimentu, duie settimane dopu chì i topi sò stati infettati da Helicobacter pylori, i ricercatori li anu spartutu in casu à 3 gruppi, vale à dì u gruppu di amministrazione cumbinata di omeprazole è diidrotanshinone I, u gruppu standard di amministrazione triplice regime, è l'acidu fosforicu In u gruppu di cuntrollu buffer, i topi anu datu medicina una volta à ghjornu per 3 ghjorni consecutivi.

"I risultati sperimentali mostranu chì u gruppu di amministrazione cumbinata di omeprazole è diidrotanshinone I hà una efficienza più alta in l'uccisione di Helicobacter pylori di u gruppu standard di triplice regime". Bi Hongkai hà dettu, chì significa chì in topi, a diidrotanshinone I hà una efficienza di uccisione più alta chè e droghe tradiziunali.

Quandu u Dihydrotanshinone entreraghju in e case di e persone ordinarie? Bi Hongkai hà enfatizatu chì Danshen ùn pò micca esse adupratu direttamente per prevene è curà l'infezioni Helicobacter pylori, è u so monomeru diidrotanshinone I hè sempre luntanu da esse trasformatu in una droga chì pò esse usata clinicamente. Hà dettu chì u prossimu passu continuerà à studià u meccanisimu di azzione di diidrotanshinone I, è migliurà a farmacologia è a tossicologia di diidrotanshinone I contr'à Helicobacter pylori. «A strada à fà hè sempre longa. Spergu chì e cumpagnie possinu participà à a ricerca preclinica è cuntinuà sta ricerca per prufittà di più pazienti cun malatie di stomacu ".


Tempu di posta: Aug-04-2021